1. |
Вачевський М.В. Теоретико-методичні засади формування у майбутніх маркетологів професійних компетенцій: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / М.В. Вачевський ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2008. — 42 с. — укp.Розроблено концепцію формування професійної компетенції у майбутніх маркетологів. Запропоновано систему підготовки вчителів маркетологів за різних освітньо-кваліфікаційних рівнів, зокрема за умов вивчення економіки у загальноосвітніх школах, професійних навчальних закладах та ВНЗ. Визначено структуру та зміст основних інтегрованих курсів для формування професійних компетенцій у маркетологів у процесі безперервної освіти. Визначено суть даної компетенції маркетолога, її зміст і структуру, складовими якої є знання, уміння, навички, якості, самосвідомість щодо напрямків формування професійної компетентності. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено напрямки професійної підготовки маркетологів до видів діяльності, що дозволило створити комплекс навчальних програм, навчальних підручників і навчальних посібників до курсів підготовки маркетологів. Впроваджено результати дослідження до процесу безперервної освіти та доведено ефективність розробленої технології формування професійних компетенцій у маркетологів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 р(4УКР) + Шифр НБУВ: РА335224
Рубрики:
Географічні рубрики:
|